Premier League
+12
Lark
Flightcrank
jägarn
fotpall
Bill Shankly is Legend
Bikinipop
PiTeRaQ
Mafisen
Apanpapan
Daniel N'Grogg (D.23)
Philip Rolf
Cliffhanger
16 posters
Sida 4 av 13
Sida 4 av 13 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13
Sv: Premier League
Just det, pålägg dom med förbud att beträda internet och ett saftigt vite om regelöverträdelse sker! Då kan man få lite sinnesfrid!
Daniel N'Grogg (D.23)- Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Hur går det förresten med målkameror som borde införts för evigheter sedan? Jobbar Ni hårt på detta FA? Kunna straffa filmare i efterhand. Någonting på gång här? Måste vara slitsamt att jobba inom FA.
Röda Stjärnan- Antal inlägg : 133
Registreringsdatum : 12-05-09
Så länge som Young spelar i Premier League så kommer jag aldrig att acceptera att Suarez ses som ligans värsta filmare. Två gånger idag har han flugit som en vante i närkamper där kontakten har varit antingen obefintlig eller väldigt knapp.
Flyt med resultaten hittills den här omgången. Lyckas vi vinna imorrn så är vi med i rejset om fjärdeplatsen på allvar igen.
Jag sitter och irriterar mig deluxe på samma sak.
Men det är klart...
Det blåser lite i USA #BlameSuarez
Men det är klart...
Det blåser lite i USA #BlameSuarez
H a t a r Ashley Young.
Men det är ju typiskt att West Ham ska få ett korrekt mål bortdömt mot City också. Gillar det laget nu. Carroll, Fletcher, Nolan, Vaz Te, Benayoun etc.
Va fan kunde vi inte klara av att behålla Benna för. Han hade ju 3-4 säsonger i sig minst.
Men det är ju typiskt att West Ham ska få ett korrekt mål bortdömt mot City också. Gillar det laget nu. Carroll, Fletcher, Nolan, Vaz Te, Benayoun etc.
Va fan kunde vi inte klara av att behålla Benna för. Han hade ju 3-4 säsonger i sig minst.
Bill Shankly is Legend- Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 45
Bill Shankly is Legend skrev:Va fan kunde vi inte klara av att behålla Benna för. Han hade ju 3-4 säsonger i sig minst.
Hade också gärna sett att han stannade. Det var väl skärmytslingar med Rafa som gjorde att han packade väskan och drog till London har jag för mig.
Jösses, vad QPR är usla. Det ska egentligen vara helt omöjligt att vara såhär bedrövliga med tanke på spelarna dom har i truppen. Cesar och Granero måste undra var fan dom har hamnat egentligen. Hughes får nog gå till arbetsförmedlingen under morgondagen.
Finns fina fynd för klubbar att rota i om QPR åker ut. Taarabt, Granero, Cesar, Hoilett för att bara nämna några av alla skickliga spelare som finns i QPR. Frågan är vad dom håller på med?
Komiskt dock att kommentatorn säger följande när Gorkss gjort sitt mål: "Han sänka sina gamla lagkamrater från 2011 när QPR gick upp." Min fråga: Hur många spelare finns egentligen kvar därifrån? Haha!
Snacka om att QPR spottat på de som var med där...
Komiskt dock att kommentatorn säger följande när Gorkss gjort sitt mål: "Han sänka sina gamla lagkamrater från 2011 när QPR gick upp." Min fråga: Hur många spelare finns egentligen kvar därifrån? Haha!
Snacka om att QPR spottat på de som var med där...
"Det finns tre klubbar som är tillräckligt stora och tillräckligt bra för Willian – Arsenal, Manchester United och Chelsea, säger Eduardo till Sky Sports."
"Jag har rekommenderat tre klubbar, inga andra. Han ska spela för en av de bästa klubbarna. Han ska spela för en toppklubb eftersom han är en klasspelare."
Han tyckte att han skulle strunta i Tottenham eftersom de inte är en toppklubb men rekomenderar varmt Arsenal. Vad gullig han är, Eduardo!
"Jag har rekommenderat tre klubbar, inga andra. Han ska spela för en av de bästa klubbarna. Han ska spela för en toppklubb eftersom han är en klasspelare."
Han tyckte att han skulle strunta i Tottenham eftersom de inte är en toppklubb men rekomenderar varmt Arsenal. Vad gullig han är, Eduardo!
Daniel N'Grogg (D.23) skrev:Han tyckte att han skulle strunta i Tottenham eftersom de inte är en toppklubb men rekomenderar varmt Arsenal. Vad gullig han är, Eduardo!
Haha, visst är han! Man kan ju nästan få för sig att han är färgad av någon helt otänkbar anledning...
Cliff och BSiL, förklara gärna era bilder också, fattar inte :S
För Ngrogg har väl Red eller Meth på sin bild?
Haha ingen aning bara tog en bild när jag reggade. Fanns ju massa förslag...
Eller hur, jag googlade hans namn (Ps. Ironi) nyligen... Har tydligen spelat i Arsenal. Det förklarar ju saken! ;-)
Såg för övrigt att fjanten som spelade högerback för Gunners för länge sedan, från elfenbenskusten (nu står det still i namnet bara för det) twittrade "Looserpool" om Liverpool. Alltid lika kul när Arsenal-anhängare av alla slag klankar ned på Liverpool. "När vann ni senast något? Ja just det, vi har vunnit, ligacupen, fa cupen och champíons league där emellan"...
Cliffhanger skrev:Haha, visst är han! Man kan ju nästan få för sig att han är färgad av någon helt otänkbar anledning...
Eller hur, jag googlade hans namn (Ps. Ironi) nyligen... Har tydligen spelat i Arsenal. Det förklarar ju saken! ;-)
Såg för övrigt att fjanten som spelade högerback för Gunners för länge sedan, från elfenbenskusten (nu står det still i namnet bara för det) twittrade "Looserpool" om Liverpool. Alltid lika kul när Arsenal-anhängare av alla slag klankar ned på Liverpool. "När vann ni senast något? Ja just det, vi har vunnit, ligacupen, fa cupen och champíons league där emellan"...
Philip Rolf skrev:Cliff och BSiL, förklara gärna era bilder också, fattar inte :S
Fel tråd kanske, men det är från ett tv-spel, Bioshock. Atlas (killen på bilden) finns egentligen inte, utan han är ett ideal som invånarna i spelet strävar efter. Älskar spelet och bilden, så det är min förklaring .
Daniel N'Grogg (D.23) skrev:Haha ingen aning bara tog en bild när jag reggade. Fanns ju massa förslag...Cliffhanger skrev:Haha, visst är han! Man kan ju nästan få för sig att han är färgad av någon helt otänkbar anledning...
Är det Eboué du tänker på? Han har leksaker på vinden, som Roger Waters i Pink Floyd sjunger.
Just det, så heter han. Fjanten. Emmanuel Eboue!
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Apanpapan- Antal inlägg : 1005
Stretching it a bit here, men händelsen inträffade i en PL-match med en dåvarande PL-spelare:
Vilken jävla människa han är. Så oerhört vackert. Sir Kenny Dalglish!
Vilken jävla människa han är. Så oerhört vackert. Sir Kenny Dalglish!
Det är en ren jävla skam att han inte blivit adlad. En framgångsrik karriär, både som spelare och tränare och en empati som SAF inte kommer i närheten av.
Dessutom blir jag genuint förbannad när dagens kids sitter och gnäller på Dalglish. Håll käften, inse vad han har gjort för klubben och inse dessutom vilken klubb bi håller på. Vill ni inte försöka bevara en del av de gamla värderingarna kan ni gott söka er till en annan klubb, jag hörde att City monterar ned sin historia.
Den behandling han fick på forum och dyl är fan i mig skamlig, ovärdig och jävligt vidrig och säger mycket om dagens samhälle.
Dessutom blir jag genuint förbannad när dagens kids sitter och gnäller på Dalglish. Håll käften, inse vad han har gjort för klubben och inse dessutom vilken klubb bi håller på. Vill ni inte försöka bevara en del av de gamla värderingarna kan ni gott söka er till en annan klubb, jag hörde att City monterar ned sin historia.
Den behandling han fick på forum och dyl är fan i mig skamlig, ovärdig och jävligt vidrig och säger mycket om dagens samhälle.
Bikinipop- Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Det kommer låta lite dramatiskt men jag var anglofil för några år sedan. Gillade musiken, kulturen, sausage and beans och fotboll på en lerig plan med pints en lördag eftermiddag.
SAF, en de största svinen till personer är adlad och Kenny är inte det. Engelsk media i allmänhet och hur mycket skit de kastar på Liverpool i synnerhet (bl.a. hur Suarez/Evra blev hanterat), samt FA har fått mig att se på England nästan som jag ser på USA i många avseende, med förakt och skepticism. Så väldigt synd, nästan lite sorgligt.
Vad hände med den mysiga puben, tweed-kavaj och fish & chips liksom? För mig har det bytts ut mot ett smygande förakt mot landet.
SAF, en de största svinen till personer är adlad och Kenny är inte det. Engelsk media i allmänhet och hur mycket skit de kastar på Liverpool i synnerhet (bl.a. hur Suarez/Evra blev hanterat), samt FA har fått mig att se på England nästan som jag ser på USA i många avseende, med förakt och skepticism. Så väldigt synd, nästan lite sorgligt.
Vad hände med den mysiga puben, tweed-kavaj och fish & chips liksom? För mig har det bytts ut mot ett smygande förakt mot landet.
Bill Shankly is Legend- Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 45
Okej, dagens derby kanske man inte ska dra så stora växlar av, men visst är det lite skönt att både Dempsey och Gylfi har floppat rätt hårt i Spurs? Nu kanske dom har lärt sig att ge fan i våra transfer-targets .
Cliffhanger skrev:Okej, dagens derby kanske man inte ska dra så stora växlar av, men visst är det lite skönt att både Dempsey och Gylfi har floppat rätt hårt i Spurs? Nu kanske dom har lärt sig att ge fan i våra transfer-targets :).
Tänkte också på det, där är jag faktiskt glad.
BR kanske har en bra trend i Januari också?
Det är ju förjävla tråkigt att sitta och hålla tummarna för att United ska torska. Man vet liksom att dom vinner till slut ändå, även om dom spelar som en påse bajs. Mexaren dyker snart upp och sänker mina förhoppningar.
Sida 4 av 13 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13
Liknande ämnen
» Fantasy Premier League
» Löner Premier League
» Champions League- tråden.
» Europa League
» Champions League
» Löner Premier League
» Champions League- tråden.
» Europa League
» Champions League
Sida 4 av 13