Premier League
+12
Lark
Flightcrank
jägarn
fotpall
Bill Shankly is Legend
Bikinipop
PiTeRaQ
Mafisen
Apanpapan
Daniel N'Grogg (D.23)
Philip Rolf
Cliffhanger
16 posters
Sida 7 av 13
Sida 7 av 13 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13
Sv: Premier League
Är Remy verkligen det? Han har varit ruskigt bra stundtals under sin tid i Marseille, ja. Men den här säsongen har han knappt fått spela, så det är svårt att avgöra vad hans status är för tillfället. Men visst, han är bättre än Shola och Sammy Ameobi, och han kan nog fungera hyfsat bra som ersättare till Demba Ba. Godkänd värvning sträcker jag mig till .Daniel N'Grogg (D.23) skrev:Cabaye och Debuchy är väl väldigt tighta av vad jag förstått det som så tror Cabaye lär bli kvar nu när Debuchy kommit. Ben-arfa kan nog vara på väg bort, men Remy är ju en imponerande värvning.
Jag tycker inte Remy är en särskilt imponerande värvning. Har inte varit speciellt bra de senaste 18 månaderna eller nåt sånt.
Newcastle är en gåta f ö. Så over achieving förra året och under achieving detta. Har haft mycket skador iofs, men mycket är konstigt med den klubben.
Newcastle är en gåta f ö. Så over achieving förra året och under achieving detta. Har haft mycket skador iofs, men mycket är konstigt med den klubben.
Ben Arfa alla dagar i veckan. Jag tror Sterling kan ha haft sitt år redan nu.
Å andra sidan krävs det inte mkt för att grabben ska få friläge.
Hmm, min hjärna bråkar med mig under inläggens lopp.
Återkommer kanske.
Å andra sidan krävs det inte mkt för att grabben ska få friläge.
Hmm, min hjärna bråkar med mig under inläggens lopp.
Återkommer kanske.
...och tydligen (bevisligen) var inte Remy alls klar för Newcastle!
Daniel N'Grogg (D.23)- Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Hade inte alls velat ha Remy i Pool.
Vi behöver en rutinerad a lags spelare som hoppar in dirr på den platsen.
Vi behöver en rutinerad a lags spelare som hoppar in dirr på den platsen.
Men vad fan håller Newcastle på med egentligen?! Nu sägs det att dom rycker i David N'Gog. Är det han, med massiva fyra mål på 13 matcher i Championship den här säsongen, som ska ersätta Ba? Dom gör ju allt för att skjuta sig själva i sank (även om Debuchy är en bra värvning).
Nåt är ruttet i Newcastle, verkligen ruttet. Verkar vara en väldigt illa skött klubb och Ashley och Llambias verkar inte vara de klyftigaste av grabbar.
Detta är inte Premier League- relaterat, men jag läste en artikel om Blackpool och far och son Oyston häromdagen.
Ska se om jag kan hitta den, för där är det tal om riktig misskötsel.
Detta är inte Premier League- relaterat, men jag läste en artikel om Blackpool och far och son Oyston häromdagen.
Ska se om jag kan hitta den, för där är det tal om riktig misskötsel.
Det är iofs bara bra för oss att deras klubb är så som den är, för på någon vänster får dom ju fram riktigt bra spelare.
Tack för den Demspey.
Apanpapan- Antal inlägg : 1005
Hur United kan leda ligan med 5 poäng övergår nästan mitt förstånd, då de i många matcher är det sämre laget. Skulle nästan säga att det var klasskillnad mot Spurs. I Spurs favör dådå.
De har United-tur.
Bill Shankly is Legend- Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 45
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Om någon har missat Puncheons dassbesök så rekomenderar jag att ni gör något åt det. Otroligt skoj!
Om någon har missat Puncheons dassbesök så rekomenderar jag att ni gör något åt det. Otroligt skoj!
Mattis-8- Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Vågar man hoppas på att Arsenal går på en mina mot Hammers ikväll? Jag tror att dom kommer avfärda West Ham ganska lätt, men oj vad härligt det skulle vara för oss om dom tappade åtminstone en poäng.
Nej det tror jag tyvärr inte. West ham har dessutom en del skador.
United leder pga att dom är en maskin. Deras mittfält vet exakt vad dom ska göra. Deras kanter är robotar som springer in, sen kommer ytterbackarna som nästa robotmaskin. Dom har pondus att kunna vända matcher trots underläge. Dom har domaren på sin sida, och dom har RVP i sitt lag.
United har en spelide som dom har tillämpat i flera år.
United har en spelide som dom har tillämpat i flera år.
Noterade precis en grej med Cazorla. Han slår alltså frisparkar och hörnor med både högern och vänstern, Luis Garcia-style. Blir alltid lika imponerad när spelare gör sånt.
Inte bra att Ars får självfötroende nu enligt mig. Ars spelade ut oss sist. En av få dåliga matcher från oss.
Hazard vs Bollpojken: 0-1
Jag tycker Hazard skulle sparkat honom på pungen. En sådan liten idiot bör inte reproducera. Sen är det inte rött kort och får detta fortsätta så kommer bollkalle bli den 12:e spelaren.
Han skrev på sin twitter 3 timmar innan. "Last apperance" och att han skulle maska. Synd om Eden faktiskt
Nja, jag tycker nog inte synd om någon av de här två. Eller så tycker jag synd om båda - kan inte bestämma mig riktigt.
Skit skall skit ha. Båda är idioter så...
Bikinipop- Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Kalle Karlsson är väl bäst helt enkelt. Oftast klockrena analyser.
Kalle Karlsson är väl bäst helt enkelt. Oftast klockrena analyser.
Sida 7 av 13 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13
Liknande ämnen
» Fantasy Premier League
» Löner Premier League
» Champions League- tråden.
» Europa League
» Champions League
» Löner Premier League
» Champions League- tråden.
» Europa League