Premier League
+12
Lark
Flightcrank
jägarn
fotpall
Bill Shankly is Legend
Bikinipop
PiTeRaQ
Mafisen
Apanpapan
Daniel N'Grogg (D.23)
Philip Rolf
Cliffhanger
16 posters
Sida 8 av 13
Sida 8 av 13 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13
Sv: Premier League
Han är grym. Jag läste det här inlägget förut och det håller god klass det med. Men bäst är hans taktiska analyser. Detaljerat, djupt. ruggigt bra helt enkelt och inte ett dugg mindre än vad svenska fotbollsupportrar förtjänar. Till skillnad från allt Balotelli skvaller.
Mattis-8- Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Bra där mattis rövarn! TUMMEN UPP FÖR DIG!!
Apanpapan- Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Nix, han håller otroligt nog på United. Synd att en så vettig människa ska ha så dåligt omdöme.Mafisen skrev:Är han Liverpoolare den gode Kalle?
Inte PL, men väl engelsk fotboll:
Sjukt hur oansvariga fotbollsspelare är. Pengarna förstör dem.
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Sjukt hur oansvariga fotbollsspelare är. Pengarna förstör dem.
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna bild.]
Den va fet!
Idag vore det nog bra om Everton torskade och Villa vann.. HAHAHA hur fan de nu skulle gå till.
Ars kan också tappa faktiskt och Chelsea lär tappa
Idag vore det nog bra om Everton torskade och Villa vann.. HAHAHA hur fan de nu skulle gå till.
Goran Popov är nog hjärndöd. Först står han för mindre begåvat försvarsarbete genom att sätta sig själv i skiten, och sen spottar han på (eller iallafall mot) Walker. Nu är det bara att hoppas att West Brom kan hålla i ändå.
Philip Rolf skrev:Den va fet!
Skulle tippat på mig själv.......
Vill det sig riktigt illa kan Chelsea vara det enda lag England har kvar i Europa redan efter första vinna-eller-försvinna-omgången(fan heter det egentligen?) i CL och EL. #Katastrof
Vad säger vi/ni om det?
Vad säger vi/ni om det?
IzzyDizzy- Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10
Haha, slutspelsomgången skulle jag nog säga .
Naturligtvis är det inte bra för den engelska fotbollen på längre sikt, speciellt med tanke på att dom engelska lagen hade ett svagt år i Europa även ifjol (naturligtvis bortsett från Chelsea). Nu gjorde dock Newcastle mål, så dom bör nog också fixa det här. Sen ska man tillägga att dom spanska lagen också ser ut att ha ett dåligt år i Europa. Atletico har redan rykt, och Valencia, Malaga samt Real ligger som bekant ganska pyrt till. Det är töskarnas år i år.
Naturligtvis är det inte bra för den engelska fotbollen på längre sikt, speciellt med tanke på att dom engelska lagen hade ett svagt år i Europa även ifjol (naturligtvis bortsett från Chelsea). Nu gjorde dock Newcastle mål, så dom bör nog också fixa det här. Sen ska man tillägga att dom spanska lagen också ser ut att ha ett dåligt år i Europa. Atletico har redan rykt, och Valencia, Malaga samt Real ligger som bekant ganska pyrt till. Det är töskarnas år i år.
Cliffhanger skrev:Atletico har redan rykt, och Valencia, Malaga samt Real ligger som bekant ganska pyrt till. Det är töskarnas år i år.
Lägger till Barca på den listan.
jägarn- Antal inlägg : 484
Just det! Glömde dom. Men ska jag vara ärlig så tror jag dom fixar det ändå.
Nu verkar det ju även som att Spurs reder ut stormen, så några engelska lag tar sig åtminstone vidare.
Nu verkar det ju även som att Spurs reder ut stormen, så några engelska lag tar sig åtminstone vidare.
Barca reder inte ut detta. Montelivos spel mot Barcas mittfält var i absoluta världsklass. Det gör han om igen. Tror definitivt på Milan avancemang. Tror t o m det är högt odds på det, någon som pallar hitta på BET365? Är på jobb.
Någon som hört ngt om Wenger verkligen inte tog Munchens tränare i hand efter matchen??
Daniel N'Grogg (D.23)- Antal inlägg : 755
Ålder : 34
Han gick rakt ut direkt såg inget handslag när jag tittade på matchen.
Classy! Det hör till folkvett att tacka motståndartränaren efter matcherna, oavsett hur pass usel förlorare man är.Apanpapan skrev:Han gick rakt ut direkt såg inget handslag när jag tittade på matchen.
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna bild.]
Bill Shankly is Legend- Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 45
City - Chelsea. Vilket sömnpiller. Knappt värt det att kolla vidare känns det som.
Tack Silva, viktiga poäng i fantasy på honom och Clichy igår efter ett mycket b-betonat lag med Michu, Suarez och Sturridge utan spel!
Men för att återgå till PL, fy fan vad hillarious om Chelsea missar CL i år! De ser ju vansinnigt dåliga ut, helt sjukt att vi inte är där uppe då varken Chelsea eller Arsenal är särskilt bra. Så synd. Verkligen illamående blir jag på tanken att något av de två lagen kommer ta sig till CL. Tottenham lär ju defilera en tredjeplats om ni frågar mig...
Men helt seriöst, jag har inte gett upp fjärdeplatsen sett till hur Chelsea och Arsenal presterar, men vi måste nog vinna resten i så fall vilket kommer bli tufft - inte omöjligt.
Såg ni för övrgit Robert Snoddgras tweets för några dagar sedan?
"Well done to spurs and I hope Liverpool going to do it aswell there fans sound quality"
"Fair play to Liverpool they popped the ball about for fun can see them being title contenders next year under Rodgers"
"Best team I have played against this year on there day , they have took 10 off us in 2 games . Rodgers building something there"
"Of course they got along way to go but with the right signings and keep there better players they will be right up there"
Men för att återgå till PL, fy fan vad hillarious om Chelsea missar CL i år! De ser ju vansinnigt dåliga ut, helt sjukt att vi inte är där uppe då varken Chelsea eller Arsenal är särskilt bra. Så synd. Verkligen illamående blir jag på tanken att något av de två lagen kommer ta sig till CL. Tottenham lär ju defilera en tredjeplats om ni frågar mig...
Men helt seriöst, jag har inte gett upp fjärdeplatsen sett till hur Chelsea och Arsenal presterar, men vi måste nog vinna resten i så fall vilket kommer bli tufft - inte omöjligt.
Såg ni för övrgit Robert Snoddgras tweets för några dagar sedan?
"Well done to spurs and I hope Liverpool going to do it aswell there fans sound quality"
"Fair play to Liverpool they popped the ball about for fun can see them being title contenders next year under Rodgers"
"Best team I have played against this year on there day , they have took 10 off us in 2 games . Rodgers building something there"
"Of course they got along way to go but with the right signings and keep there better players they will be right up there"
Daniel N'Grogg (D.23)- Antal inlägg : 755
Ålder : 34
Stort av Snoddan.
Sida 8 av 13 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13
Liknande ämnen
» Fantasy Premier League
» Löner Premier League