Premier League
+12
Lark
Flightcrank
jägarn
fotpall
Bill Shankly is Legend
Bikinipop
PiTeRaQ
Mafisen
Apanpapan
Daniel N'Grogg (D.23)
Philip Rolf
Cliffhanger
16 posters
Sida 9 av 13
Sida 9 av 13 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13
Sv: Premier League
"Klasskillnad. Tottenham har gått om sin forna storebror. Londons bästa lag förtjänar på ett otroligt tillfredsställande sätt sin 3:e plats i ligan med en klar 2-1 seger i Englands hetaste derby. Fan va stort Tottenham."
Jag vet inte om man ska skratta eller gråta men när fan blev Tottenham mot Arsenal "Englands hetaste derby"? Hahahaha mycket ska man vara med om. Kul med Spurs seger, femteplatsen närmar sig med stormsteg!
Jag vet inte om man ska skratta eller gråta men när fan blev Tottenham mot Arsenal "Englands hetaste derby"? Hahahaha mycket ska man vara med om. Kul med Spurs seger, femteplatsen närmar sig med stormsteg!
Daniel N'Grogg (D.23)- Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Givetvis! Någon av dom var det, men låt dom leva i sin bubbla de där fjantlagen från London. Jag dog bara av skratt...
Förvisso inte Premier League, men det rör ändå den brittiska fotbollen:
Kan någon svara på vad det är för fel på Ferdinand? Något står inte rätt till i hans huvud, det har blivit tydligare än någonsin den senaste veckan. Och varför reagerar inte Torres? Bit ifrån, för fan! Chelsea har stulit hans lust och ersatt den med pengar.
Kan någon svara på vad det är för fel på Ferdinand? Något står inte rätt till i hans huvud, det har blivit tydligare än någonsin den senaste veckan. Och varför reagerar inte Torres? Bit ifrån, för fan! Chelsea har stulit hans lust och ersatt den med pengar.
Ferdinand får det att se ut som en olycka att de bara springer ihop. Ferdinand sjunker djupare i avgrunden.
Apanpapan- Antal inlägg : 1005
Ferdinand är ett jävla svin. Fy helvete vad vidrigt. Det komiska i det hela är att när det repriserades på tv så sa kommentatorerna inte ett skit om det på TV10.
Torres tar honom i hand, förstår inte hur. Om inte Ferdinand åker dit på det här så vettefan vad det är för fel på världen.
Torres tar honom i hand, förstår inte hur. Om inte Ferdinand åker dit på det här så vettefan vad det är för fel på världen.
IzzyDizzy- Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10
Han åker inte dit. Webb har visats situationen och anser inte att åtgärder behöver vidtas.
Förvånade?
Förvånade?
Nej, tyvärr är väl man inte det. Rio är nog fan bland dom största (om inte det allra största) asen i hela fotbollsvärlden. Tål inte den där dåren.
Hahaha Rio Ferdinand. Han och Sir Alex står för allting som man hatar med United och deras blinda tattare till supportrar. Maken till avsaknad av ödmjukhet och en stor portion av hyckleri har jag aldrig sett förr...
Äckligt. Det västa är inte överfallet utan hur han försöker smeta över det med den falska förlåt-ta-min-hand-gesten. Vilket jävla svin. Det där är minst 3 matchers avstängning.
Bill Shankly is Legend- Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 45
Det var inte oväntat, men jag drabbas ändå av en olustkänsla på grund av Uniteds ligavinst. Ah well, jag sträcker upp min hand och ger dom fem fingrar, där är dom iallafall inte ikapp!
Wigan åker ur och Martinez lär sticka. Undra om vi någonsin får se Wigan i PL igen?
fotpall- Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02
45 minuter kvar.
Jag hoppas att Wigan blir kvar. Jag tycker det finns något charmigt över hela klubben, bortsett från fatcat Whelan. Dom kvarvarande 35 kommer bli riktigt svettiga.
Vore fan skönt om Arsenal missar CL. Tråkiga fans som bara rabblar transfersummor och nettospendering och tråkigt lag.
Instämmer, Cliff. Heja Wigan.
Ajdå. Hade hoppats på en comeback av Wigan och att Newcastle skulle vända ner en gång till efter en förlust på söndag.
Newcastle var redan klara. Wigan möter Villa vilket innebär att oavsett resultat hade något av dom lagen slutat nedanför Newcastle.
Trist för Wigan, kul för Arsenalfansen, som nu återigen är bäst i världen. Ja sanna mina ord, Santi Cazorla gjorde fyra assist i denna avgörande supermatch mot ett Wigan som försvarar sig som ett korpengäng.
Om jag är trött på de där hycklande supportrarnas från London som hela tiden värderar SITT lag och SINA spelare som de bästa i världen? Några sköna diskussioner från denna säsong med Arsenalsupportrar har lett till att de på självaste allvar argumenterat för att Arteta är ligans bästa playmaker, att Giroud är en superanfallare som verkligen är mannen för laget. Theo Walcott är en superstjärna. Deras defensiva mittbackar är toppklass i PL (Ja, Stolpen och Koscielny).
Mycket ska man höra. Men det tydligaste argumentet är "Vi når CL i alla fall". Vilken slentrianklubb med mainstream supportrar som köper ägarnas blodsugning av föreningen. Så länge de når CL är de nöjda, skitsamma att man aldrig konkurrerar om titeln varken till ligan eller den turneringen längre. Och de inhemska turneringarna vill de hellre åka ut ur etc.
Måste vara tacksamt att äga Arsenal och plocka ut pengar ner i fickan när fansen bara nöjer sig med att laget spelar sin slentrianfotboll.
Om jag är trött på de där hycklande supportrarnas från London som hela tiden värderar SITT lag och SINA spelare som de bästa i världen? Några sköna diskussioner från denna säsong med Arsenalsupportrar har lett till att de på självaste allvar argumenterat för att Arteta är ligans bästa playmaker, att Giroud är en superanfallare som verkligen är mannen för laget. Theo Walcott är en superstjärna. Deras defensiva mittbackar är toppklass i PL (Ja, Stolpen och Koscielny).
Mycket ska man höra. Men det tydligaste argumentet är "Vi når CL i alla fall". Vilken slentrianklubb med mainstream supportrar som köper ägarnas blodsugning av föreningen. Så länge de når CL är de nöjda, skitsamma att man aldrig konkurrerar om titeln varken till ligan eller den turneringen längre. Och de inhemska turneringarna vill de hellre åka ut ur etc.
Måste vara tacksamt att äga Arsenal och plocka ut pengar ner i fickan när fansen bara nöjer sig med att laget spelar sin slentrianfotboll.
fotpall - ja det hade du rätt i.
groggen - känns som om du har ett gäng trista arsenal-kompisar.
Tottenham-fans känns som de mest sympatiska från London. Arsenal-fans kan vara okay men också ganska arroganta. Chelsea-fans är väl värst men det är svårt att ta dem på allvar. Har en kompis som är fan och snackar en massa skit men ser typ var femte match. Plastic flags, plastic fans.
groggen - känns som om du har ett gäng trista arsenal-kompisar.
Tottenham-fans känns som de mest sympatiska från London. Arsenal-fans kan vara okay men också ganska arroganta. Chelsea-fans är väl värst men det är svårt att ta dem på allvar. Har en kompis som är fan och snackar en massa skit men ser typ var femte match. Plastic flags, plastic fans.
Skillnaden på United och Arsenal är att United har något att vara uppstudsiga över, även om jag hatar alla arroganta skitstövlar. Jag tycker att man kan vara ödmjuk och någonstans inse att ens lag inte är bäst i världen, så länge man inte håller på B.Munchen eller Barca (HOST REAL MADRID).
Jag håller nog Tottenham fansen som värst i min krets. Det ända som kommer ur dom är att Bale är guds gåva till fotbollen och att "det finns ett speciellt arv i Tottenham, to dare is to do, förstår du.."
Mattis-8- Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Haha, vilket jävla arv?
Om jag inte kollar på Liverpool så föredrar jag nog Ajax, efter det Real, för med real får man titta på rolig fotboll. Något som Barca också hade innan dom började med enkla one touch.
Om jag inte kollar på Liverpool så föredrar jag nog Ajax, efter det Real, för med real får man titta på rolig fotboll. Något som Barca också hade innan dom började med enkla one touch.
Verkar för övrigt som så att om Chelsea spelar 0-0 och Arsenal vinner 2-1 så blir det en avgörande match på neutral plan om plats 3 och 4.
Sida 9 av 13 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13
Liknande ämnen
» Fantasy Premier League
» Löner Premier League
» Champions League- tråden.
» Europa League
» Champions League
» Löner Premier League
» Champions League- tråden.
» Europa League