TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Queens Park Rangers- Liverpool FC - Söndag 30/12 17:00 - Viasat Fotboll/HD

4 posters

Gå ner

Queens Park Rangers- Liverpool FC - Söndag 30/12 17:00 - Viasat Fotboll/HD Empty Queens Park Rangers- Liverpool FC - Söndag 30/12 17:00 - Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Mafisen fre 28 dec - 10:55

Cupfinal.

Nu jävlar gäller det att visa att varken manager eller spelare accepterar en insats som den mot Stoke (även om jag inte tycker att den var så katastrofal som vissa gör gällande).

Karaktär och jävlaranamma är det som gäller. Vi behöver visa att vi lär oss av våra misstag, det gäller såväl spelarna som managern.

Dags att ge Henderson en chans från minut 0 också. Vi behöver hans löpstyrka på innermitten. Lucas, Henderson, Allen tack.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Queens Park Rangers- Liverpool FC - Söndag 30/12 17:00 - Viasat Fotboll/HD Empty Sv: Queens Park Rangers- Liverpool FC - Söndag 30/12 17:00 - Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Apanpapan fre 28 dec - 10:57

Igår grillade vi hamburgare, fast när jag ätit 80 % av den upptäckte jag att jag glömt lägga i köttet i brödet.
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Queens Park Rangers- Liverpool FC - Söndag 30/12 17:00 - Viasat Fotboll/HD Empty Sv: Queens Park Rangers- Liverpool FC - Söndag 30/12 17:00 - Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Mafisen fre 28 dec - 11:04

Apanpapan skrev:Igår grillade vi hamburgare, fast när jag ätit 80 % av den upptäckte jag att jag glömt lägga i köttet i brödet.

Haha, vad fan.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Queens Park Rangers- Liverpool FC - Söndag 30/12 17:00 - Viasat Fotboll/HD Empty Sv: Queens Park Rangers- Liverpool FC - Söndag 30/12 17:00 - Viasat Fotboll/HD

Inlägg av jägarn fre 28 dec - 13:50

Apanpapan skrev:Igår grillade vi hamburgare, fast när jag ätit 80 % av den upptäckte jag att jag glömt lägga i köttet i brödet.

Har en värre historia, en tidigare knarkare föreläste hos oss för något år sedan. Ham berättade om en gång när han var ute och åt hamburgare, efter några minuters glufsade upptäckte han hur blodig burgaren var. Efter att ha kontrollerat detta ytterligare märkte ha att han ätit upp halva fingret också.

Angående matchen så möter vi ett av ligans sämsta lag men om Zamora spelare så kommer han nog att dominera i lufter mot mina mittbackar.

Har egentligen ingen åsikt om startelva, de bästa ska spela.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Queens Park Rangers- Liverpool FC - Söndag 30/12 17:00 - Viasat Fotboll/HD Empty Sv: Queens Park Rangers- Liverpool FC - Söndag 30/12 17:00 - Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Cliffhanger sön 30 dec - 12:02

jägarn skrev:
Apanpapan skrev:Igår grillade vi hamburgare, fast när jag ätit 80 % av den upptäckte jag att jag glömt lägga i köttet i brödet.

Har en värre historia, en tidigare knarkare föreläste hos oss för något år sedan. Ham berättade om en gång när han var ute och åt hamburgare, efter några minuters glufsade upptäckte han hur blodig burgaren var. Efter att ha kontrollerat detta ytterligare märkte ha att han ätit upp halva fingret också.

Angående matchen så möter vi ett av ligans sämsta lag men om Zamora spelare så kommer han nog att dominera i lufter mot mina mittbackar.

Vilken jävla vidrig historia, haha!

Angående matchen så är väl Bobby Z långtidsskadad...? I vilket fall så finns det firepower framåt hos QPR, så jag är rejält orolig inför den här matchen.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Queens Park Rangers- Liverpool FC - Söndag 30/12 17:00 - Viasat Fotboll/HD Empty Sv: Queens Park Rangers- Liverpool FC - Söndag 30/12 17:00 - Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Apanpapan sön 30 dec - 18:58

Härligt och på onsdag förlorar vi med 3-1 efter ännu ett uselt försvarsspel..Eller ska jag skriva på tbr?
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Queens Park Rangers- Liverpool FC - Söndag 30/12 17:00 - Viasat Fotboll/HD Empty Sv: Queens Park Rangers- Liverpool FC - Söndag 30/12 17:00 - Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet