TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Lör 21/12 13:45 Liverpool FC - Cardiff Viasat Fotboll/HD

+2
Philip Rolf
Apanpapan
6 posters

Gå ner

Lör 21/12 13:45 	Liverpool FC - Cardiff 	Viasat Fotboll/HD 	 Empty Lör 21/12 13:45 Liverpool FC - Cardiff Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Apanpapan ons 18 dec - 6:40

En match där vi "lätt" ska ta tre poäng, eller? Det är de här matcherna som är värst, självförtroendet på topp, storvinst matchen innan och livet flyter på. Pang och ridå?
Jag vill inte göra många ändringar från förra matchen. Flannagan ersätter GJ på högerbacken och vi låter Cissokho få chansen igen. Ser gärna att Alberto, Aspas och eventuellt Kelly får spela lite.

Mignolet Flanno Sakho Skrtel Cissokho Lucas Allen Henderson Sterling Couthino Suarez
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Lör 21/12 13:45 	Liverpool FC - Cardiff 	Viasat Fotboll/HD 	 Empty Sv: Lör 21/12 13:45 Liverpool FC - Cardiff Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Philip Rolf ons 18 dec - 9:08

Bara att fortsätta på samma spår. Något som vi inte lyckats med på ett tag känns de som är att vända underläge till vinst. Så gärna ett eller 2 tidiga mål. Chelsea bäst i ligan på detta.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Lör 21/12 13:45 	Liverpool FC - Cardiff 	Viasat Fotboll/HD 	 Empty Sv: Lör 21/12 13:45 Liverpool FC - Cardiff Viasat Fotboll/HD

Inlägg av PiTeRaQ ons 18 dec - 22:30

Tudelad här vill gärna se samma uppställning som mot Tot så vi kan få spela ihop ett lag någon jäkla gång utan rotera backar etc samtidigt som jag vill vila spelare inför kommande "tuffare" matcher.
Men när vi har spelare som Henderson, Allen & Suarez som aldrig tröttnar på att springa och sparka på bollen så tycker jag vi får låta dom göra det dom första 65 den här matchen också då så vi kan få in några snabba bollar i mål och gå hem.

Jag röstar på chockstart så vi kan göra tidiga byten!

PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Lör 21/12 13:45 	Liverpool FC - Cardiff 	Viasat Fotboll/HD 	 Empty Sv: Lör 21/12 13:45 Liverpool FC - Cardiff Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Busen B lör 21 dec - 9:21

Jag håller med dig PiTeRaQ. Jag hoppas på samma uppställning som Tottenham och att vi satsar på en chockstart med ett par baljor tidigt i matchen så att både Aspas (som jag fortfarande har hopp om) och Alberto kan få lite mer speltid.
Busen B
Busen B

Antal inlägg : 118
Registreringsdatum : 12-05-15
Ålder : 47
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Lör 21/12 13:45 	Liverpool FC - Cardiff 	Viasat Fotboll/HD 	 Empty Sv: Lör 21/12 13:45 Liverpool FC - Cardiff Viasat Fotboll/HD

Inlägg av fotpall lör 21 dec - 10:20

ALLT handlar fan om inställningen idag. Har vi samma inställning som mot Tottenham så vinner vi komfortabelt. Samma piss som mot Swansea, Southampton och Hull så blir det en komfortabel förlust.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Lör 21/12 13:45 	Liverpool FC - Cardiff 	Viasat Fotboll/HD 	 Empty Sv: Lör 21/12 13:45 Liverpool FC - Cardiff Viasat Fotboll/HD

Inlägg av PiTeRaQ lör 21 dec - 18:40

3 snabba - Check ! Helt ok 1a halvlek
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Lör 21/12 13:45 	Liverpool FC - Cardiff 	Viasat Fotboll/HD 	 Empty Sv: Lör 21/12 13:45 Liverpool FC - Cardiff Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Mafisen sön 22 dec - 9:16

Första halvlek var bra, kunde och borde varit iaf ett till.

Andra tog vi foten från gasen och spelade ut matchen. Var aldrig nån fara på taket, även om man sitter som på nålar vid varje hörna och frispark på vår planhalva. Otroligt dåligt försvarsspel på deras mål - igen! Hur man kunde lämna Sakho ensam med två förstår jag inte.

Annars härligt att se Henderson igen. Vilken utsida, vilken klack, vilken passning till 1-0.

Underbart också att publiken visade vilken bra publik vi är, när de applåderade bortafansens ramsor för Mackay och mot Tan. Hade det varit på Stamford Bridge eller Old Trafford hade det sjungits "You´re getting sacked in the morning".
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Lör 21/12 13:45 	Liverpool FC - Cardiff 	Viasat Fotboll/HD 	 Empty Sv: Lör 21/12 13:45 Liverpool FC - Cardiff Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet