TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Clint Dempsey till pool. Eller...?

+8
Apanpapan
Mafisen
APZ
wewonitfivetimes
IzzyDizzy
Bill Shankly is Legend
Philip Rolf
Mattis-8
12 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av Apanpapan sön 22 jul - 20:09

Dempsey mot Adam låter väl helt ok.Känns som vi har ett överflöd på såkallade FM CM eller vad vi ska kalla dem.Shevley och Henderson går före pga ålder.
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av Mattis-8 sön 22 jul - 21:52

Apanpapan skrev:Dempsey mot Adam låter väl helt ok.Känns som vi har ett överflöd på såkallade FM CM eller vad vi ska kalla dem.Shevley och Henderson går före pga ålder.

Håller klart med. Adam har vi yngre och bättre täckning för. Det skulle vara en bra affär på många sätt.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av Cliffhanger sön 22 jul - 22:26

IzzyDizzy skrev:Ryktas om ett byte med Adam, vad skulle ni säga om en sådan affär?

Jag är för den lösningen.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av Busen B mån 23 jul - 8:02

Håller med Philip Rolf angående Carroll - absolut ingen försäljning av honom.

Sen känns ett byta Dempsey-Adam som en bra lösning för alla parter, bara hoppas att Dempsey kan hantera bytet till en större klubb bättre än vad Adam gjorde.
Busen B
Busen B

Antal inlägg : 118
Registreringsdatum : 12-05-15
Ålder : 47
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av Philip Rolf mån 23 jul - 9:17

Dempan är rutinerad, han klarar det Smile
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av wewonitfivetimes mån 23 jul - 9:44

Angående byte Adam och Dempsey så snackas det väl mer om Adam+cash för Dempsey snarare än en rak bytesaffär?
wewonitfivetimes
wewonitfivetimes

Antal inlägg : 125
Registreringsdatum : 12-05-03

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av IzzyDizzy mån 23 jul - 9:59

Dempsey har spelat världsmästerskap och är det något han definitivt har nu så är det rutin. Han klarar av det, måste han nästan göra.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) mån 23 jul - 13:45

Mm samtidigt twittrade Neil Jones (Liverpool Echo) idag om att han hört för 10 dagar sedan att Liverpools intresse för Dempsey inte alls är så stort som "folk tror". Om detta är ett sätt för LFC att få ned priset på Dempsey låter jag vara osagt, men det har ju inte direkt inte skett förut - att man använder lokala medier för att få ned priset eller för att få hålla sina transfers lugnt och sakligt.

Fö. Ja, Adam bort är jag JÄTTEFÖR. Hade ni frågat mig i September, December eller April förra säsongen hade svaret fortfarande varit JÄTTEFÖR!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) mån 23 jul - 13:46

Det skall tilläggas att han svarade: Jag tror det är större sannolikhet att Allen kommer än Dempsey på en fråga om han trodde att Allen och Dempsey kommer värvas.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av IzzyDizzy sön 5 aug - 21:11

Läst lite lösa rykten som placerar Dempsey i Roma istället. Jag gillar Dempsey och skulle inte ha något emot om han hamnade på Merseyside. Men på vilken position ska han spela på under Rodgers? Konkurrerar då främst med Gerrard och Borini. Andra sorts kanttyper behövs.

Eller nej, fan Dempsey ska in. Perfekt lirare, kan lira anfall och den offensiva mittfältsrollen, vilket Gerrard också skulle klara av i Rodgers-system. Bredd och kvalité på samma gång.

Och eftersom Rodgers vill utveckla Borini till Liverpools framtida målsprutare så tror jag inte på ett stort namn på anfallsfronten. Då duger Dempsey.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av IzzyDizzy lör 18 aug - 7:49

Hur ser det ut på den här fronten med Assaidis intåg?
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) mån 20 aug - 17:33

Svar: Vi är inte intresserade enligt media. Har svårt att se att han inte kommer spela i LFC den 1 september dock, har verkligen de egenskaper som behövs hos vår nummer nio.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av IzzyDizzy mån 20 aug - 17:45

Dempsey är den spelare jag gärna ser ersätta Carroll om han försvinner. Precis som Groggen säger har han de attributer vår nr 9 ska ha. Han är dessutom exceptionell bra med skallen och jävligt allround.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) mån 20 aug - 17:53

Exakt, LFC Globe (som anses tillförlitlig) säger att han/hon/den/det/de förväntar sig att en spelare kommer lämna från vår "first squad" (Carroll förmodligen) och att två spelare kommer att komma in varav en av dessa är en spelare som ännu inte blivit länkad med LFC. Intressant som fan! Smile
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av Busen B tis 21 aug - 8:56

Daniel N'Grogg (D.23) skrev:Exakt, LFC Globe (som anses tillförlitlig) säger att han/hon/den/det/de förväntar sig att en spelare kommer lämna från vår "first squad" (Carroll förmodligen) och att två spelare kommer att komma in varav en av dessa är en spelare som ännu inte blivit länkad med LFC. Intressant som fan! Smile
Hoppas det ligger en uns sanning i detta rykte och att spelaren som inte ryktats till oss inte är en spelare vars största fördel är priset.
Angående Dempsey har jag vant mig vid tanken och ser fram emot att få se honom i den röda tröjan.
Busen B
Busen B

Antal inlägg : 118
Registreringsdatum : 12-05-15
Ålder : 47
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av timthorn tis 21 aug - 21:30

Tror att Dempsey blir liverpoolspelare innan september, jag hoppas iaf ideligen på det Smile

timthorn

Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 12-05-03
Ålder : 39
Ort : Linköping

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av Philip Rolf ons 22 aug - 14:02

Dempan gillar jag också jättemkt och säker på att han kommer slänga in 10+ mål. Men Carroll håller jag högre :S
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) tor 23 aug - 9:52

Jag gillar också Andy om han bara kan adapta Rodgers filosofi - vilket jag tror att han skulle klara av på sikt. Men vi måste ge honom tid. Han är faktiskt anfallaren vi skulle behöva inne i boxen för att ge ytor till våra yttrar. Jag är tudelad i denna affär. Även om jag kan se honom gå och inte passa in så vet man vilken fantastiskt stark anfallare det är och kommer bli. Jag säger ändå: Sälj inte nu!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av Philip Rolf tor 23 aug - 15:53

Nä, det är riktigt jobbigt just nu faktiskt. Allt.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Clint Dempsey till pool. Eller...? - Sida 2 Empty Sv: Clint Dempsey till pool. Eller...?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet