TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Luis Suarez

+16
Synthpoparen
Bikinipop
Busen B
TedMoberg
PiTeRaQ
IzzyDizzy
Daniel N'Grogg (D.23)
Apanpapan
Flightcrank
Bill Shankly is Legend
fotpall
Cliffhanger
ZuperDP
Mafisen
Philip Rolf
jägarn
20 posters

Sida 7 av 7 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Gå ner

Luis Suarez - Sida 7 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Philip Rolf tor 6 mar - 17:16

Jag tänkte också wtf. Nä, Arsenals advokater är för bra betalda för att förstå att man inte kan dra LFC till rätten. Smile
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 7 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Mattis-8 tor 6 mar - 17:59

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]

Mer rättsliga åtgärder från gunners sida. Smile
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 7 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Bikinipop tor 6 mar - 18:36

...
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 7 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Cliffhanger fre 7 mar - 9:34

Haha, vilka jävla konspirationsteorier! Så John Henry skulle alltså ha sagt till Dagger att tackla sönder Wilshere? Låter rimligt.

Tänk att dom skulle bli så ledsna över att inte få Suarez. Gråt mig en jävla flod.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 7 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Cliffhanger tor 26 jun - 14:20

Hahaha, men alltså... Jag köper att Suarez ska straffas (och det hårt), men det här är inte rimligt på en endaste jävla fläck. FIFA stänger alltså av en spelare som vi äger och vi har inte en endaste möjlighet att överklaga domen? Han är VÅR tillgång. Det faller på sin egen orimlighet att det ska vara på det här viset. Bara att hoppas att Uruguays fotbollsförbund, som verkar ha en möjlighet att överklaga, skickar in en överklagan fort som attan.

Precis som Doc Manhattan skrev på Twitter så finns det ingen rim och reson i den här fotbollsvärlden. Klubbar får kaffepengar i böter för att deras fans uttrycker sig rasistiskt, spelare får tre matchers avstängning för att dom bryter benet på andra, har man rätt namn på tröjan så kommer man undan billigare med rasistiska tillmälen (*host* Terry *host*) än andra, klubbar får fuska finansiellt och enbart straffas genom att betala lite vite.

Avgå.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 7 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Cliffhanger tor 26 jun - 14:24

Jag köper som sagt att han ska straffas, men vi straffas alltså HÅRDARE än vad Uruguay gör. För något han gjorde i Uruguays tröja.

Okej.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 7 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av mattyb tor 26 jun - 17:22

Det är som sagt ett orimligt jävla straff. Samtidigt har jag lust att bara skrika ut: Luis Suarez din jävla tomte vad fan håller du på med!!!
Oavsett om FIFA:s straff är åt helvete så har nu Luis satt klubben i klistret för tredje jävla gången och jag börjar få nog.
Han är en gudabenådad fotbollsspelare och jag älskar det mesta med honom, men nu börjar bägaren vara full även för mig, tyvärr.
mattyb
mattyb

Antal inlägg : 111
Registreringsdatum : 12-05-07
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 7 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av jägarn mån 30 jun - 19:38

mattyb skrev:Det är som sagt ett orimligt jävla straff. Samtidigt har jag lust att bara skrika ut: Luis Suarez din jävla tomte vad fan håller du på med!!!
Oavsett om FIFA:s straff är åt helvete så har nu Luis satt klubben i klistret för tredje jävla gången och jag börjar få nog.
Han är en gudabenådad fotbollsspelare och jag älskar det mesta med honom, men nu börjar bägaren vara full även för mig, tyvärr.

Vill väl till Spanien.

Helt sjukt, man blir fan bara less.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 7 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Philip Rolf tis 1 jul - 10:50

När han bet Ivanovic blev han avstängd i Uruguay i hur många matcher?

Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 7 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) lör 5 jul - 15:05

Straffet var orimligt hårt både mot Suarez, men framför allt Liverpool. Precis som Cliffen varit inne på. Skönt att han är på väg bort dock - passionen kring Suarez dog efter förra sommarens vidriga gnäll i media för att få gå till Arsenal!

Då lät argumenten CL, CL etc etc. Nu helt plötsligen kommer vi från en titelutmaning och säkrat CL-spel men han ska ändå börja flirta sig bortåt.

Alla ord om CL-nätterna på Anfield ska vara så speciella etc. Återigen var det bara luft vilket visar att man står där med byxorna nere, naiv som få, som faktiskt började förlåta detta galna psykbryt från Uruguay.

Tack och lov att denna saga ser ut att få ett slut och att spelare som är tacksamma för det Liverpool erbjuder dem får vara kvar och uppleva CL-nätterna.

Som Paul Scholes sa, så kommer Suarez ångra sitt beslut, precis som Owen och Torres. För mig är han dock ingen svikare, man förstod ganska snabbt att han kör sitt race. Business it is. Vi får bra betalt och kan stärka trupperna.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 7 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Philip Rolf sön 6 jul - 13:04

Jag gillar Suarez som attan på plan, finns nog ingen roligare att titta på i modern tid.
Men för 90milj Euro, säger jag ja alla dar i veckan.

Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 7 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) fre 11 jul - 16:24

Ja men ska vi stärka med Bony, Remy och Bertrand som det ser ut nu? Jag är tveksam... Allt prat om att ta in kvalitet som man kan få med CL vilket inte gick att få förra sommaren känns mest som ord för att stilla fansen. Tyvärr slår det ju direkt tillbaka nu när vi länkas med dessa. Att vi dessutom tappade Alexis Sanchez till Arsenal har inte hjälpt till.

Det är klart att det är en bitter vecka detta. Sanchez till Arsenal (som därmed blir stärkta) och vi devalverade i och med tappet av Luis Suarez.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 7 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Philip Rolf sön 13 jul - 9:05

Wilfried va visserligen på plays 7 av världens bästa anfallare sett till alla matcher senaste 2 åren tror jag. Messi etta, Ronaldo tvåa och Suarez trea.

Finns för övrigt ingen ersättare. Få igång defensiven samt Lallana och MArkovic så tror jag mycket är vunnet.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 7 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 7 av 7 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet