TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Luis Suarez

+16
Synthpoparen
Bikinipop
Busen B
TedMoberg
PiTeRaQ
IzzyDizzy
Daniel N'Grogg (D.23)
Apanpapan
Flightcrank
Bill Shankly is Legend
fotpall
Cliffhanger
ZuperDP
Mafisen
Philip Rolf
jägarn
20 posters

Sida 2 av 7 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa

Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Cliffhanger fre 31 maj - 13:09

Jag är besviken på honom, om nu ryktena om hans uttalanden stämmer. Jag tror dock inte att den här historien är överspelad på långa vägar, det känns som att det kan bli lika utdraget som när Fabregas till sist gick till Barcelona.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Philip Rolf fre 31 maj - 13:33

Spelare borde inte få ha agenter, så sjukt mkt spel för medierna. Jag minns när Suarez var avstängd pga Evra, han var den som jublade mest när vi gjorde mål, jag minns även mot Zenit, han var som Gerrard i Istanbul, gjorde allt för att få igång opubliken och laget när han gjorde sitt andra frisparksmål, jag tror han tycker om Liverpool jättemycket.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Cliffhanger fre 31 maj - 14:07

Det sägs att en del mindre begåvade individer börjat bränna sina Suarez-tröjor, iallafall enligt en brittisk kille jag följer på Twitter. Jesus! Vilka jävla twats!
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av fotpall fre 31 maj - 14:33

Jadå, har sett bilder på det. Underbart..

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Philip Rolf fre 31 maj - 15:31

AMEN VA?! För fan
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av PiTeRaQ fre 31 maj - 18:11

Snillen
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Mafisen lör 1 jun - 7:14

Klart man är lite besviken över hans glappande trut, men man blir inte överraskad. Den moderna fotbollen är så här. Det finns ingen lojalitet.

Stannar han, bra. Lämnar han, vi får mycket pengar att handla för, och historien har lärt oss att ingen är oersättlig.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av jägarn lör 1 jun - 9:13

Mafisen skrev:Klart man är lite besviken över hans glappande trut, men man blir inte överraskad. Den moderna fotbollen är så här. Det finns ingen lojalitet.

Stannar han, bra. Lämnar han, vi får mycket pengar att handla för, och historien har lärt oss att ingen är oersättlig.

Håller helt med, på 90-talet var Liverpools stora problem att man behöll spelare alldeles för länge.

Huvudsaken är egentligen att det finns en plan B om han lämnar. Ingen kan väl vara speciellt överaskad att det skulle uppstå en massa rykten gällande Suarez denna silly?
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Cliffhanger lör 1 jun - 11:41

jägarn skrev:Huvudsaken är egentligen att det finns en plan B om han lämnar. Ingen kan väl vara speciellt överaskad att det skulle uppstå en massa rykten gällande Suarez denna silly?

Det tror jag absolut att det gör. Buck har nog tänkt över det här rejält, och om vi nu säljer Luis så räknar jag med att vi agerar riktigt snabbt. I en utopisk värld så ska truppen vara komplett när försäsongen drar igång, men jag inser ju själv att fallet troligen inte kommer vara så.

När det gäller ryktena om Luis så tror jag ingen är överraskad. Jag själv var iallafall inställd på att det skulle bli en lång sommar där han skulle kopplas ihop med flertalet stora aktörer. Det som dock har varit så fruktansvärt frustrerande är att han babblat så förbannat. Det smarta, för både hans egen del och framförallt klubbens del, hade varit att lagt locket på. När frågorna om hans framtid dök upp i dom där ökända uruguayanska intervjuerna/presskonferenserna skulle han ha hållit snattran. Då hade han besparat alla involverade (dvs vi supportrar och klubben han står under kontrakt med) en massa hjärteont.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av fotpall lör 1 jun - 12:50

Jag är rädd att Rodgers får ett riktigt helvete om han inte ersätter Suarez med ett stort namn. Även om han skulle ersätta honom smart och stärka upp resten av laget väsentligt så skulle 95% av fansen kolla vad vi har värvat för anfallare och bli förbannade över att vi bara värvat en billig spanjor från Celta Vigo som ingen hört talats om. Internet kommer bli kaos. Kommer inte orka med det.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Cliffhanger lör 1 jun - 13:00

Väl observerat. Det kommer nog fan bli uppror om det inte kommer in ett starkt, etablerat och flashigt namn. Dagens supporterkultur präglas tyvärr av ett vidrigt jävla pöbelbeteende.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Mafisen lör 1 jun - 13:02

Finns några mer eller mindre etablerade namn vi kunde ta in.

Benteke, Michu, Soldado, Gomez, Kiessling, Villa, Negredo, Aubameyang, Yilmaz etc.

Inte helt orealistiska namn väl?
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Philip Rolf mån 3 jun - 11:02

Enligt mig är de rätt jäkla fina namn. Iaf, hittade denna på SF

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]

5 matcher där, men händer något? Nej
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) mån 3 jun - 11:38

Mkhitaryan och Muriel som ersättare till Suarez och jag tror att det där 95 %-aktiga pöbelbeteendet går ner till sin normala nivå på 94 % ;-)

Jag tycker att vi ska sälja honom om vi får ett bud på minst 40 miljoner pund. Missförstå mig inte nu, men Suarez är en fantastiskt hängiven fotbollsspelare som gjort en jävla säsong. Men ingen spelare är oersättlig och kan vi få de pengarna för honom kan vi plocka in mer bredd på toppen av laget i ex Muriel och Mkhitaryan som det talats mycket om på slutet. Även Lamela är en spelare vi länkats med.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) mån 3 jun - 11:40

Jag är personligen trött på Suarez gnäll och hans jävla fasoner. Okej att han vill lämna för att han är en av världens bästa spelare för tillfället och är 26 år. Han ska spela i CL-etablerade lag, men vad fan gör det med lite dignitet för fan! Lämna pga media, hahaha give me a break!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Apanpapan tis 11 jun - 7:10

Luis pratar lite för mycket om Real Madrid. Dags att knipa igen eller att FSG ser till att vi gör en grym bytes+pengaraffär
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av IzzyDizzy ons 12 jun - 17:11

Läste ett citat någonstans igår snabbt (tror det var Facebook) som ger lite mer förståelse som vi vanliga missar. Det vår något om att han snällt ställt upp på bild, men hånats i bakgrunden framför frun och så vidare.
 
Vi som hejar på spelarna under 90 minuter ser inte och inser inte sådan skit och tar inte allt som det egentligen är. Han går igenom mycket mer bakom kulisserna än vad vi anar.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Philip Rolf tor 13 jun - 8:05

Kanske är sant, MEN jag tror kärleken från våra fans sätter sig hårdare än det förståliga hatet från andras fans, sen cirka 1,1 miljoner kronor i veckan in på sitt konto borde också kunna hjälpa en del att bita igen. (bita Wink)
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av TedMoberg sön 23 jun - 9:17

Apanpapan skrev:Luis pratar lite för mycket om Real Madrid. Dags att knipa igen eller att FSG ser till att vi gör en grym bytes+pengaraffär
Precis, börjar bli väldigt jävla trött på hans uttalanden och beteende nu!
Han är ju en av världens absolut bästa anfallare, om inte spelare. Men om han ska fortsätta att kalla folk för "n-ordet", bita folk och som om inte det vore nog dessutom prata om att han vill ifrån den klubben som stöttat honom genom all den skiten så tycker jag att vi säljer honom! 
Tänk er vilka spelare vi skulle kunna köpa in för £60 miljoner? Två världsklasspelare, helt klart.
Jag känner faktiskt att mitt tålamod börjar ta slut när det gäller karln. Sälj!

TedMoberg

Antal inlägg : 48
Registreringsdatum : 13-01-24
Ålder : 29
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) sön 23 jun - 12:13

Det känns som att Liverpool värvar för att ersätta Suarez. Skulle Mkhitaryan bli klar så känns det spontant som att Suarez kommer lämna för Real. 

I ärlighetens namn så skulle vi få in Papa, Mkhitaryan plus kunna ha ytterligare 10-15 miljoner att finansiera andra köp med. Det skulle innebära att vi säljer spelare och använder vår budget för att finansiera hela laget. 

Jag är beredd att låta Suarez gå. Dels med tanke på hur han har blivit behandlad av motståndarfans och media och dels på grund av att han aldrig tycks kunna lära sig av sina misstag.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av jägarn sön 23 jun - 17:47

Daniel N'Grogg (D.23) skrev:
Jag är beredd att låta Suarez gå. Dels med tanke på hur han har blivit behandlad av motståndarfans och media och dels på grund av att han aldrig tycks kunna lära sig av sina misstag.

Vad media och motståndarna tycker om ger jag blanka f*n i, huvudpoängen är såklart att han uppenbarligen vill lämna Liverpool och då finns det ingen anledning att behålla honom.

Han borde dock inse att Liverpool visar att de vill satsa hårt kommande säsong/säsonger och då borde han stanna.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Philip Rolf tis 25 jun - 11:42

Orkar inte läsa rykten längre, har något hänt på Suarez fronten senaste 7 dagarna?
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) tis 25 jun - 19:51

jägarn skrev:
Daniel N'Grogg (D.23) skrev:
Jag är beredd att låta Suarez gå. Dels med tanke på hur han har blivit behandlad av motståndarfans och media och dels på grund av att han aldrig tycks kunna lära sig av sina misstag.

Vad media och motståndarna tycker om ger jag blanka f*n i, huvudpoängen är såklart att han uppenbarligen vill lämna Liverpool och då finns det ingen anledning att behålla honom.

Han borde dock inse att Liverpool visar att de vill satsa hårt kommande säsong/säsonger och då borde han stanna.

Man kan inte annat än sympatisera med Suarez och hur han har blivit svartmålad sedan han satte sin fot i England på grund av filmningarna medans allas kelgris Bale varit lika "vidrig" men enbart hyllats för sina fotbollsmässiga insatser. Däremot ogillar jag skarpt hur Luis försöker använda detta som ett motiv till att han ska lämna. Det är förmodligen inte där skon klämmer, utan det är nog hur dåligt det gått för oss de senaste åren och att han är i sin prime just nu och borde spela på den absolut högsta nivån. Det kan inte Liverpool erbjuda för tillfället!

Däremot har vi gjort mycket för människan Luis och man hoppas ju att det borde vara en faktor som avgör till vår fördel.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Busen B ons 26 jun - 6:22

Jag har i och för sig aldrig gillat Suarez, men uppskattat hans insatser i Liverpool. Häxjakten i England har varit under all kritik, men framför allt att hans "kolleger" i PL som kan sitta vid prisutdelningar och buar när hans namn läses upp utan att någon protesterar är direkt stötande. Och att FA och "kick it out", som när det passar, rider omkring som riddare med en glänsande rustning på en vit häst och slåss mot rasism, men inte säger ett dyft om detta. Ynkligt!

Vill han dra, oavsett anledning, måste vi släppa honom om ett bra bud kommer in. Vi har överlevt förr när stjärnor lämnat. Denna gången tror jag vi har bättre utgångsläge än tidigare när t ex Torres lämnade.
Sen kan man hoppas det får en liknande effekt som när Owen lämnade.
Busen B
Busen B

Antal inlägg : 118
Registreringsdatum : 12-05-15
Ålder : 47
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Philip Rolf ons 26 jun - 8:49

Instämmer, bra skrivet!
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Luis Suarez - Sida 2 Empty Sv: Luis Suarez

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 7 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet