TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

+9
fotpall
Scrooge
Flightcrank
Cliffhanger
A-Field
Daniel N'Grogg (D.23)
Philip Rolf
Niklas J
Mafisen
13 posters

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av fotpall tor 3 maj - 19:40

Jag är mest rädd för Torres. Dock mest av anledningen att om han skulle avgöra så vore det hemskt.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Flightcrank tor 3 maj - 20:12

Haha, ja det hade varit en ruggig mardröm. Men det kommer inte att ske, vi vinner på lördag!
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av wewonitfivetimes fre 4 maj - 4:05

Om jag ska försöka mig på en gissning av vad vi kommer få se på lördag så tror jag att Kenny vilade Carragher mot Fulham för att peta in honom i helgen. Gillat eller inte, men Carra verkar vara Kenny's "go to guy" i stormatcherna. Det blir förmodligen samma sak som mot Everton, Agger petas ut som vänsterback och Skrtel spelar tillsammans med Carragher.

Jag tror för övrigt på en 4-4-2 uppställning med Downing-Gerrard-Spearing-Bellamy på mittfältet. Kenny verkar även gilla Downing i större matcher så helt förvånande vore det inte om han spelade. Enda anledningen att jag tror Bellamy spelar är att han vilades mot Fulham. Dessvärre har den lilla terriern inte alls varit i samma form som för några månader sedan. Men vi har inte så många alternativ på den positionen. Längst fram startar Suarez med Carroll. Det låter som ett lag jag tror Kenny kan välja.

Personligen skulle helst låta backlinjen vara intakt. Det är egentligen den enda biten som funkat väldigt bra hela säsongen och jag vill att Enrique, Skrtel, Agger, Glen ska få kontinuitet och spela vecka ut, vecka in. Plus att jag gillade inte resultat av att peta in Carra och sätta ut Agger som VB emot Everton i semifinalen.

Jag skulle även spela 4-2-3-1, då med Spearing-Shelvey bakom trion. Hårfint mellan Shelvey och Henderson men har en bra känsla kring Shelvey i dagsläget. En renodlad defensiv mittfältare som Spearing behövs verkligen. I den offensiva mittfältstrion skulle jag spela med Suarez-Gerrard-Maxi. Varför? Jag har alltid förespråkat Suarez på en annan position än renodlad anfallare. Så fort han hamnar ute till vänster eller höger och han får chansen att utmana sin ytterback, eller driva inåt i banan, så händer det något farligt. När han spelar som spjutspets så får han väldigt mycket luftpastäjer att jobba med, och där blir han lät bortplockad och tjurig efter det. Att jag vill ha fram Gerrard i banan tycker jag är rätt naturligt. Han har alltid varit som bäst i rollen som 10:a bakom anfallaren. Visserligen hade vi på den tiden Alonso-Masch bakom honom vilket tillät Gerrard att gå framåt på ett helt annat sätt. Men faktum är att Gerrard knappast gör någon dundersuccé när han går djupare i banan och hjälper till. Jag tycker att alla hans egenskaper passar bättre i en roll längre fram i banan där han med sin beslutsamhet, kraft, skott, djupledlöpningar och kortpassningsspel blir extremt hotfull. Längre ner i banan får vi dessvärre se lite mer av hans svagare sidor, framför allt utraderas många av hans styrkor. Han tvingas slå många längre bollar, vilket han knappast är katastrof på, men det är inte heller någon styrka. Samt att det ofta syns att Gerrard inte är bland de smartaste mittfältarna i landet, kan ofta komma fel in i situationer och värderar många situationer fel i en mer utsatt position i banan. Högerytter? Extremt svårt val. Vi har INGEN som är het i dagsläget och därför tror jag att Kenny väljer att spela Downing på en kant. Men Henderson är ingen ytter, Downing är iskall, Bellamy ur form, Kuyt är även han iskall även om stormatcher är hans grej, Maxi? Well, han har lite målsinne i alla fall. Men det är verkligen i brist på annat som jag tar fram honom.

Längst fram vill jag se Andy Carroll. Gud vet vad jag tycker om den här värvningen. Men nu är det spelaren och inte värvningen det handlar om. Hans arbetskapacitet har förbättras betänkligt närmaste månaderna. I början på säsongen var han ofta väldigt grinig och lat. Nu jobbar han hårt och är tung att möta. Men jag tycker fortfarande att vi slår alldeles för mycket höjdbollar på honom. Jag menar inte bara långbollar, utan höjdbollar. Varje anfall avslutas med inlägg mot Carroll som oftast leder till en "halvchans" och vi får vår målchans i statistiken men inget mål, och sedan ser conversion rate:n ut som den gör. Det är väldigt svårt att göra mål på inlägg i fotboll. Men ska vi slå många höjdbollar på honom så gäller 4-2-3-1. Men tre offensiva mittfältare som bidrar med löpningar omkring honom.

För övrigt märkligt att Chelsea vilade så många i ligan. 4:e platsen är ju extremt viktig för dom, egentligen viktigare än en FA cup titel. Men de kanske räknar iskallt med att vinna mot Bayern?

Jag börjar bli riktigt nervös inför den här matchen... Carra i försvaret? uuhh och Drogba känns stekhet... Torres har gjort lite mål och jag kan inte komma ifrån tanken... Antingen vinner vi titeln framför Fernando Torres. Mannen som lämnade oss för att vinna titlar. Eller så vinner Chelsea och Fernando Torres titeln framför oss. Och Torres skulle få ett symboliskt "rätt" i att han lämnade. Usch. Tänk om han är den som skjuter titeln till dom? Det får bara inte ske. Kalla mig bitter men Torres-gate var extremt jobbigt för mig. Har inte kunnat sagt "fuck off" och gått vidare bara. Det var riktigt tungt och jag har svårt att se highlights från Chelsea-matcher, för att man kan råka få en glimt om Torres i en blå tröja, än värre att se honom göra mål. Har ännu inte kunnat smälta det ordentligen. Men alla är vi olika antar jag... En sak är säker. Vi måste bara vinna på lördag. Det skulle hjälpa mig i min Torres-process rejält dessutom...
wewonitfivetimes
wewonitfivetimes

Antal inlägg : 125
Registreringsdatum : 12-05-03

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Mafisen fre 4 maj - 4:13

Håller med om i stort sett allt, förutom valet mellan Shelvey och Henderson bredvid Spearing i 4-2-3-1. Om Shelvey ska spela ska han ha Gerrards position, som i första halvlek mot Fulham. Men där har vi ju Gerrard. Som du säger är det hårfint, men jag litar mer på Henderson i den positionen.

Sen får vi hoppas att vi inte spelar 4-4-2 med Spearo, Gerrard som centrala mittar, för då kan vi kallt räkna med att den mittfältskampen är förlorad. Tror dock som du att det är den formationen vi får se.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Niklas J fre 4 maj - 8:19

Henderson är typ tyyysen gånger bättre än Shelvey.

Kommentarer är överflödiga.


Vi vinner - 1-0.

Niklas J

Antal inlägg : 184
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 38
Ort : Norrköping

http://www.theanfieldwrap.com

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Philip Rolf fre 4 maj - 9:27

Fan att man inte kan betta på vilka vi kommer att lira.

Iaf, jag bettar 2 kalla öl, ett packe cigg, en hamburgare som ordnas i solsken på denna uppställning.

Reina
GJ Carra Skrtl Agger
Downing Gerrard Spearo Hendo
Carroll Suarez

Dessa är inte satta i rätt position, men dom här 11 kmr spela.

Vi vinner om Carra och Downing gör en bra match och dom andra gör en rättså bra match. Vi förlorar om Suarez ska fitta till de framför mål, eller om backlinjen failar.

Tack för mig.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av fotpall fre 4 maj - 9:52

Jag vågar inte sätta emot.

Bellamy och Enrique är väl de som är närmst annars. Istället för Carra, Skrtel, Spearing, Henderson, Downing eller Carroll på nåt sätt.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Philip Rolf fre 4 maj - 10:55

Carra kmr spela för att han går i pension i sommar, Dalglish kör på kompisinställningen där, belive me. Skrtl är ju den bästa vi haft denna säsong förutom Lucas kanske. Spearo är det närmaste defensin mitt vi har, Hendo har start 98% av matcherna och är bra i mitten, de vet många om. Carroll kmr ju avgöra Wink, men ja, Downing, myyyycket möjligt.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Flightcrank fre 4 maj - 13:30

Både Luiz och Cahill missar matchen, inte helt oväntat men det är ju skönt att slippa Cahill. Luiz är större fara än hjälp i defensiven.
Frågan är hur Terry kommer att hänga med i Suarez vändningar. Ivanovic (blir det väl som får lira i mitten) är ju inte heller blixtsnabb så det kan bli åka av Wink
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Philip Rolf fre 4 maj - 14:04

Usch, hatar att se eller höra Ivanovic namn, han är livsfarlig i luftrummet.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av fotpall fre 4 maj - 14:13

Hoppas för guds skull att Kenny inte får för sig att det vore en bra idé att sätta Carroll på att markera Ivanovic på hörnor. Stor skillnad på att försvara och anfalla på hörnor... Det hände någon gång att Carroll fick markera motståndarens bästa huvudspelare, vilket resulterade i mål. Minns inte mot vilka bara.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Flightcrank fre 4 maj - 15:35

Jag har inte sett någon statistik på det men jag har en känsla av att Carroll är en utav dem som oftast nickar bort bollen på defensiva hörnor så helt värdelös på att försvara är han inte.
Ivanovic är bra på att nicka men han är sämre försvarare än Cahill. Så ett mittförsvar med Terry/Ivanovic är i min mening mycket svagare än Cahill/Terry.
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Cliffhanger fre 4 maj - 18:04

Sprang över följande siffror i en artikel som .nu publicerat. Tydligen så har klubben spelat totalt 410 matcher i FA-cupen, där 219 har slutat med seger, 89 har slutat oavgjort och 101 har förlorats. Hyfsat track record måste man ändå säga. Provar att bifoga resten av artikeln för den som vill ha mer spännande stats inför bataljen.

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Mafisen fre 4 maj - 18:11

Nerver!
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av jägarn fre 4 maj - 19:15

Vi får hoppas att motivation slår klass imorgon kväll, Chelsea har bredden och kvaliteten att vinna mot de flesta lagen (se bara två gånger Barcelona).

I Liverpool tycker jag självklart att Kuyt ska starta, han är en riktigt bra spelare och brukar göra mål i de stora matcherna, han har även blivit en nyttig högermittältare och är klasser bättre än Henderson.

Liverpool har en tendens att lyfta sig i de stora matcherna och samtidigt så måste Chelsea fokuser på CL-finalen som de i princip måste vinna för att ha en realistisk chans att spela CL nästa år.

Nu är det slut på undanflykter och det eviga pratet om att vi ska spela "bättre nästa match". Nu är det Rafas uppgift att motivera spelarna att höja sig ett par snäpp och jobbar hårdare än man någonsin gjort. Undra hur matchenbilden kommer utkristallisera sig?

Bjuder på en skön video inför morgondagens drabbning:

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]

jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Mafisen fre 4 maj - 19:47

jägarn skrev:Vi får hoppas att motivation slår klass imorgon kväll, Chelsea har bredden och kvaliteten att vinna mot de flesta lagen (se bara två gånger Barcelona).

I Liverpool tycker jag självklart att Kuyt ska starta, han är en riktigt bra spelare och brukar göra mål i de stora matcherna, han har även blivit en nyttig högermittältare och är klasser bättre än Henderson.

Liverpool har en tendens att lyfta sig i de stora matcherna och samtidigt så måste Chelsea fokuser på CL-finalen som de i princip måste vinna för att ha en realistisk chans att spela CL nästa år.

Nu är det slut på undanflykter och det eviga pratet om att vi ska spela "bättre nästa match". Nu är det Rafas uppgift att motivera spelarna att höja sig ett par snäpp och jobbar hårdare än man någonsin gjort. Undra hur matchenbilden kommer utkristallisera sig?

Bjuder på en skön video inför morgondagens drabbning:

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]


Ooooops! Very Happy

Skön video!
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Cliffhanger fre 4 maj - 20:50

Dave Kirby bevisar på nytt att han är a bloody genius.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Apanpapan lör 5 maj - 7:05

Skulle vilja se denna elva idag.

Reina

GJ Skrtel Agger Enrique

Spearing Hendo

Downing Gerrard Suarez

Carrol

Subs Doni Kelly Carra Maxi Kuyt Bellamy Shelvey


Carrol från start,Suarez tar vänsterkanten men är mer anfall.Gerrard ska spela på Gerrardpositionen.

Bellamy,Kuyt och Maxi är offensiva alternativ om det låser sig.Carra har rutinen.
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) lör 5 maj - 9:07

Fy fan vilken tur att man själv har seriepremiär i dag så man slipper sitta och vara nervös hela dagen och att man är sysselsatt.

Utan att veta skadestatusen hoppas jag på följande elva:

Reina
GJ - Skrtel - Agger - Enrique
Spearing - Henderson
Suarez - Gerrard - Bellamy
Carrol

Knappast troligt, men hade varit den bästa elvan vi skulle kunna mönstra med en skadefri trupp - i mina ögon. Annars är det väl bara att byta ut Bellamy mot Downing om han (Bellars) inte kan gå för 90..
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Flightcrank lör 5 maj - 9:51

Daniel N'Grogg (D.23) skrev:Fy fan vilken tur att man själv har seriepremiär i dag så man slipper sitta och vara nervös hela dagen och att man är sysselsatt.

Utan att veta skadestatusen hoppas jag på följande elva:

Reina
GJ - Skrtel - Agger - Enrique
Spearing - Henderson
Suarez - Gerrard - Bellamy
Carrol

Knappast troligt, men hade varit den bästa elvan vi skulle kunna mönstra med en skadefri trupp - i mina ögon. Annars är det väl bara att byta ut Bellamy mot Downing om han (Bellars) inte kan gå för 90..
Jag hoppas på samma elva, framförallt så vill jag ha Suarez till höger. Där kan han vika in i mitten när han känner för det och han kan bryta in från kanten om han vill det. Sticker han in i mitten så finns Glen kvar som offensivt alternativ på kanten, skulle han lira till vänster istället så finns det bara en bollkladdande Enrique att tillgå.
Downing eller Bellaamy är lite hugget som stucket för mig. Men jag skulle nog satsa på Downing och sedan ett byte. Downing har funkat sämre som inhoppare än Bellamy och den senare är nyttig med sin löpstyrka när motståndarna blir lite trötta.
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Cliffhanger lör 5 maj - 10:07

Jepp, in med Downing istället för Bellars från start. Vilken jävla mardröm när man har spelat i 70 minuter och sen plötsligt så har man en galen och pigg liten terrier emot sig i form av Bellars.

Sex timmar kvar nu. Bring 'em on!
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Philip Rolf lör 5 maj - 12:18

Jag är så jävla nervös.
Vinner vi inte idag så dör jag.
Fanfanfan! Jo, MEN VI ÄR LFC FÖR FAN!?

Vad är dom? Inte ett jävla skit.
DFJASLIFHSDOFHSDKFH

KOM IGEN NU LIVERPOOL, VI ÄR VÄRDA DETTA!
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Cliffhanger lör 5 maj - 15:16

Grabbarna som ska göra det idag:

Liverpool FC @LFC
FA Cup final team v Chelsea. Reina, Johnson, Agger, Skrtel, Enrique, Gerrard, Spearing, Henderson, Downing, Bellamy, Suarez.

Hade gärna sett Big Man Carroll från start, men nu är det som det är.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Philip Rolf lör 5 maj - 18:17

Att Carroll inte startar.

OCh vad fan gör Bellamy, Downing, Enrique?!
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av PiTeRaQ lör 5 maj - 18:18

Vi var inte värda den vinsten om man bara spelar boll sista 30.. Näe den här förlusten lägger jag först och främst på Kenny och hans taktik.. Kom vi ens över halva planen första halvlek? Henderson behöver nerver och självförtroende, Enrique får tvätta bort limmet från fötterna och Reina bör ta sig en funderare på om han ska börja rädda bollar eller inte. Downing och Enrique har ALDRIG gjort det bra när dom spelar på samma kant, Bellamy och Enrique på vänster och Downing på höger hade varit bättre alla gånger!!
Varför skriver jag ens här nu! Gah släcker ner
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15 - Sida 2 Empty Sv: Chelsea- Liverpool FC, lördag 5/5 18.15

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet